ik zal aan het einde van de middag even een foto maken. Eerste deel tapijt ligt er nu ruim een jaar, is mooi onder een laagje zand gelopen. Dit is zware kwaliteit en dat verschil merk je wel. Achterste deel tapijt ligt er nu een paar maanden, is goedkoop tapijt en houd dus lang niet zo goed als het eerste deel. Foto volgt.
Inderdaad het is wel nat maar de paarden (en ik dus ook) zakken niet meer weg.
Oké, hoeveel m2 had je dan in gedachten? Wellicht kan ik dan ook direct transport naar locatie regelen.
Nou animo genoeg Natuurlijk is eea van de prijs afhankelijk, maar als het normaliter weggebracht moet worden als onbruikbaar, moet daar vaak ook voor betaald worden om het af te voeren. Dus dan is leveren tegen vervoerskosten bij Bokkers die daar in de buurt zitten een mooi alternatief
Ik blijf het met grote interesse volgen. Wij hebben afgelopen zomer betonplaten gelegd, ik schat 10 bij 5m, dus de ponies kunnen droog staan met het eten, maar bij het weglopen vanaf het verharde stuk weer de wei in, zal er wel een drabplek ontstaan, dus ook daar moeten we over na gaan denken.
hotchocolat
Geplaatst: 20-10-16 15:24
Geen tapijt maar een vlies. kwam ik net bij toeval tegen
Dat is wegendoek. De witte soort is vlies en de zwarte is net anti-worteldoek. Die is qua stevigheid niet te vergelijken met tapijt.
dianalamboo
Geplaatst: 20-10-16 15:38
Willen jullie eens meedenken. Onze paarden hebben een stuk verhard maar dat ligt naast de schuilcontainer. Als ze de container uitlopen moeten ze dus eerst door een plas water, echt een geul zeg maar. De drainage loopt daar niet goed. Zou het helpen om daar tapijt neer te leggen? Het komt dan wel in het water te leggen aangezien het daar slecht weg zakt
Ik zou stalroosters neerleggen. Ik heb dat ook gedaan in zon geul. Dat gaat goed. Zand erover en ze zakken niet meer weg. Je kunt ze op maarktplaats wel vinden voor niet al te veel geld. Zoeken op stalroosters, gruproosters, koeienroosters. Ik bedoel dan de metalen, niet de betonnen.
Die stalroosterd echt niet, hoor. Die dingen hebben 50 jaar in de koeienstal gelegen, in de koeiendrek en nog prima. Liggen er nu bij mij in. Ze glimmen inderdaad niet meer zo mooi, maar who cares? Ik denk dat die roosters jouw tapijt wel overleven.
WilliamsO2
Geplaatst: 20-10-16 18:51
Heb het op het werk vandaag even gevraagd, wacht alleen nog op antwoord. Mocht ik het eventueel niet via het werk kunnen krijgen dan kan ik alsnog wat lijntjes uitgooien naar klanten van ons. Eerst nog even afwachten dus.
Ik zie dat er wel meerdere geïnteresseerden zijn in een stuk tapijt, in hoeveel m2 is er per persoon ongeveer interesse? Zou iedereen me dat dan kunnen melden, dan kan ik alles een beetje inventariseren. Als er Bokkers zijn die genoeg hebben aan een 'klein' stuk tapijt (denk dat daar in principe makkelijker aan te komen is), dan kan ik aangeven dat kleine stukken tapijt ook welkom zijn ipv enkel grote rollen. Grote rollen zijn overigens ook makkelijk te versnijden mocht dat nodig zijn.