Ik zelf gebruik ook bijna geen make-up, beetje mascara thats it…
Tinky: Echt heeeeeel gaaf…
Gypsy: Het is te combineren. Nu half 6 eruit, om 10 voor 7 in de auto en om 8 uur op stage en om kwart over 4 weer naar huis.. Als ik thuis ben ga ik om de dag rijden, gelijk vannuit stage, en anders gewoon naar huis, dan weer alles voeren en dan klaar tussen 10 en 11 weer naar bed…
Trouwens toen ik Seven kreeg was hij kreupel en ondertussen 26. Mijn moeder moest wel lachen en toen me moeder het uitgelegd had die mensen ook wel. Een oud en kreupel paard weg geven gaat toch net wat makkelijker.
Maar zijn nu net een half jaartje verder en loopt weer rond als een jonge hond. Ik reken de komende 10 jaar nog wel op hem ^^Hij krijgt trouwens naar mate hij ouder wordt ook steeds meer stippen. Stiekem toch een appaloosa..?
Abbyblues: Wat stom en zonde… Ik duim voor je…
. Lekker warme, droge voeten als ik in die modderpoel hier kom.
hoop heel hard voor jullie dat het toch nog goed komt
morgenvroeg krijgen ze hun hooi er al in (voorloppig wel nog zonder net ofzo, heb pas zaterdag tijd om iets te maken).

Heb mijn handen er vanaf getrokken. Ik woon hier, zorg voor mn eigen appartement en mn eigen beestjes, weide onderhouden doe ik ook wel, maar rest van het terrein en de boerderij zal ik niet aan zitten, en grote investeringen als verharden of schuilstal zal ik ook niet snel doen. Dat vind ik soms wel jammer/vervelend. Maar aan de andere kant heb ik al veel meer dan ik had durven dromen en mijn paarden staan beter dan menig ander, dus klagen mag echt niet.