Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of beter gezegd, die was op bepaalde stukken onbestaande, want de ijzerdraad lag op de grond en was overgroeid door gras en onkruid. Was ook flinterdun draadje dat al brak als je het tussen 2 vingers nam. De vorige eigenaar had er een bejaarde halfblinde pony op lopen. Snap nog steeds niet dat dat goed is gegaan. Niet alleen qua uitbreken hoor, maar ook dat dat dier daar nooit in verstrikt is geraakt.
Zeker met lint of koord als dat een tikje mee buigt. Mijn ene shet kruipt zelfs door draad waar netstroom op staat, die voelt er gewoon niets van met zijn dikke vacht
Maar die is nu wel een uitzondering op de regel en terroristje eerst klas
Dat haalt de beste heer dan geen 2x in zijn hoofd.
Of beter gezegd, ik vind veel kinderen niet geschikt om zonder toezicht met een paard/pony om te gaan. Zelfs bij de braafste exemplaren zou in principe altijd toezicht aanwezig moeten zijn, maar zoals je zelf zegt, dat is niet haalbaar. Ben een miep op dat punt, al te vaak zien misgaan met zelfs doodbrave dieren.
Airnt schreef:Het vet gemaakte deel ben ik volledig met je eens. Maar welk gemak voor de mens zou het opleveren?waarom steriliseren we dan ook niet gelijk alle merries die niet in de fok zitten?
juist: omdat het een overbodige diepe ingreep is op het dier...en die ingreep volledig voor het gemak van de mens zou zijn.
Hint: "wordt niet meer hengstig" is het foute antwoord.
)
)
aikon schreef:Gemiddelde ha. grasland kost in heel NL € 42.000,- Al zijn er uitschieters bij.