Normaal is ze een hele schone schimmel, maar paar dagen geleden helaas toch net voordat ik kwam in de modder gerold. Gelukkig is de plek van het zadel zo goed als schoon, dus no problemo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze staat alleen op zand, dus dat is opzich wel makkelijk schoon te maken. Ik ben ook echt heel makkelijk. 1 borstel erover en klaar. Iets vaker de borstel erover bij de zadel plek en klaar is klare
Maar ja, met dit soort weer doe ik haar ook geen plezier, ze wordt heel boos van zoveel wind en ze kan niet meer droog liggen
Die heeft er helemaal niets van.
De viezigheid nemen we blijmoedig op de koop toe en de wolligheid vind ik juist ontzettend lief staan

Misschien Wiet ook maar eens scheren in de hoop dat ze het jaar erop meer wintervacht maakt
Ze heeft om te zien echt een heel bescheiden vachtje. Helemaal als ze heeft gewerkt en alles zo lekker plat ligt doordat ze warmer is. Dan blijft er niets meer over. Maar tot dusver gaat het goed in haar blote billen. Als er maar niet meer dagen als zaterdag komen. Toen had ik haar achteraf gezien een deken op moeten doen.... niet omdat ze het koud had, maar omdat ze wel stopte met eten en super onrustig er door werd. Met een deken op was ze misschien beter in haar hum gebleven...