Hier ook drap-poep op te kuisen, vier kruiwagens gedaan, nog vele te gaan...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Atent schreef:pff 1 weiland weer mooi recht, geen berg stront meer! nou morgen de wei van de 2 kleintjes aanpakken en als het dan droogt kan mijn shet weer even slepen met het sleepje!
BArts17 schreef:Bij mij vielen er vandaag trouwens al wat haren uit, bij jullie ook al?
yvonne1303 schreef:ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn sleep.het is een oude gaasmat met een autoband erop voor het gewicht.zit nu op de telefoon dus geen foto bij de hand. De sleep zorgt dat de wei weer mooi vlak wordt. Gr ook Yvonne!Haha.Atent schreef:pff 1 weiland weer mooi recht, geen berg stront meer! nou morgen de wei van de 2 kleintjes aanpakken en als het dan droogt kan mijn shet weer even slepen met het sleepje!
Wat een leuk idee, maar wat moet ik mij bij het slepen van drollen voorstellen en hoe ziet zo'n sleep eruit? Heb je misschien een foto. Want het an zijn dat ik nu een verkeerd beeld heb.
Grtjes Yvonne
Miji schreef:Hallo Bokkers!
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen en lees zo nu en dan jullie ervaringen over jullie paardjes die 24/7 buiten staan.
Ik heb sinds vandaag de knoop door gehakt en mijn merrie gaat voor het eerst (sinds 11 jaar) 24/7 naar buiten! Ik vind het allemaal wel een beetje spannend om eerlijk te zijn.
ze komt op een kudde van 6 paarden, een schuilcontainer (deze wordt in de zomer omgebouwd tot vaste ruimere schuilstal) en 1,5 hectare land. Er is een bestraat stukje bij de overdekte hooiruif (deze is altijd gevuld met goed hooi/voordroog). Ik heb dan tot mijn beschikking een binnen en buitenbak en het is midden in de bossen. Ideaal dus.
Nu vroeg ik mij af of jullie ook merken of jullie paarden rustiger worden wanneer ze 24/7 buiten staan?? En hoe jullie voorbeleid is?
Miji schreef:Hallo Bokkers!
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen en lees zo nu en dan jullie ervaringen over jullie paardjes die 24/7 buiten staan.
Ik heb sinds vandaag de knoop door gehakt en mijn merrie gaat voor het eerst (sinds 11 jaar) 24/7 naar buiten! Ik vind het allemaal wel een beetje spannend om eerlijk te zijn.
ze komt op een kudde van 6 paarden, een schuilcontainer (deze wordt in de zomer omgebouwd tot vaste ruimere schuilstal) en 1,5 hectare land. Er is een bestraat stukje bij de overdekte hooiruif (deze is altijd gevuld met goed hooi/voordroog). Ik heb dan tot mijn beschikking een binnen en buitenbak en het is midden in de bossen. Ideaal dus.
Nu vroeg ik mij af of jullie ook merken of jullie paarden rustiger worden wanneer ze 24/7 buiten staan?? En hoe jullie voorbeleid is?
Atent schreef:yvonne1303 schreef:ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn sleep.het is een oude gaasmat met een autoband erop voor het gewicht.zit nu op de telefoon dus geen foto bij de hand. De sleep zorgt dat de wei weer mooi vlak wordt. Gr ook Yvonne!Haha.
Wat een leuk idee, maar wat moet ik mij bij het slepen van drollen voorstellen en hoe ziet zo'n sleep eruit? Heb je misschien een foto. Want het an zijn dat ik nu een verkeerd beeld heb.
Grtjes Yvonne