Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suvan schreef:ik ga morgen ook maar eens naar de action, ben erg benieuwd naar dat hair-serum. Bedankt voor de foto, erg handig voor als je in een grote winkel moet zoeken. En altijd leuk om weer eens iets nieuws uit te proberen.en uiteraard ga ik het ook op mezelf uitproberen haha
yvonnedv schreef:ik heb net ons schimmeltje zijn staart gewassen en er dat spul van de action in gedaan, netjes met handschoentjes aan want ik moet zo nog invlechten. OEPS vergeet helemaal dat ik zijn staart ook nog in moet vlechten. Zo maar een poging gaan wagen, ben bang dat dat lastig gaat worden.
Tanja schreef:Moderatoropmerking:Commerciële berichten zijn verwijderd. Dit topic staat op een informatief forum, houd het dan ook informatief, om te verkopen hebben wij op Bokt het grote eenmaal andermaal met genoeg mogelijkheden om te adverteren, plaats daar een advertentie om je artikelen aan te prijzen, doe dat aub niet hier want op een informatief forum is dit simpelweg niet toegestaan.
Tanja schreef:[mod]Commerciële berichten zijn verwijderd. Dit topic staat op een informatief forum, houd het dan ook informatief, om te verkopen hebben wij op Bokt het grote eenmaal andermaal met genoeg mogelijkheden om te adverteren, plaats daar een advertentie om je artikelen aan te prijzen, doe dat aub niet hier want op een informatief forum is dit simpelweg niet toegestaan.[/
Ik heb weer berichten moeten verwijderen die wel degelijk van commerciële aard waren.
Dit is de laatste waarschuwing, nogmaals commercieel posten buiten EA-CO kan een sanctie opleveren.
Verzoekje aan alle bokkers in dit topic om dingen als prijzen n verzendkosten dan ook via de pb te vragen en het hier alleen over het gebruik van CM te hebben. Nogmaals, houd dit topic informatief.