Lante schreef:Dit kan ze echt niet winnen. Alle sms'jes goed bewaren hoor! Als ze heeft toegezegd het paard op te halen en ze komt haar afspraak niet na, dan heb je weer een sterk punt in je voordeel.
Ach het feit dat ze al heeft toegegeven dat hij weeft met wachten op eten is al genoeg,ze heeft niks er over gezegt,en ze beweerd van wel...
Net kreeg mijn andere paard nog een trap van hem:( ik kan ook niets met me oudje doen nu...
terwijl ze heel erg hoefbevangen is geweest,en ik haar elke dag beweging wil geven...maar amadeus kan ik moeilijk verdoven dan...ik zit te denken om hem op een manege ofzo te zetten ,maarja ik denk dat ik hem niet eens van het erf krijg zonder me andere paard...

Het paard is gewoon niet gelukkig zo; blijkbaar was dat bij zijn vorige eigenaresse wel zo, dus moet hij terug (ook omdat ze een koopvernietigend gebrek heeft verzwegen en toegezegd heeft hem terug te zullen nemen). Het is aan haar om te kijken wat er met het paard gebeurd. ik neem aan dat ze een plekje voor hem zoekt wat bij hem past en dat hij weer gereden kan worden en zo. 
!