Ik zou er persoonlijk echt geen giftige dingen in zetten , blijft toch altijd een risico.
Er staan hier een stuk terug in het topic wel wat struikjes en boompjes genoemd , hier zie je nogal eens Meidoorn enzo rondom percelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. ze kunnen er helemaal los gaan (doen ze regelmatig) en nu vooral met de hindernisjes enz.
Mijn shetlander vindt het geweldig, die onderzoekt alles en bijt overal in en nu kan ze lekker racen en onderzoeken
.. Als het bergje af is kan ze ook lekker op de uitkijk staan en eigenlijk komen ze niks tekort qua land. Je kan best 20 hectare hebben maar als dat alleen maar vlak land is doen ze er weinig mee en krijgen ze niet zoveel beweging. Mijn bijrijdtinker heeft een giga wei maar ze doen er niks mee.. ze staan daar met zn 4e en af en toe hollen ze een keertje maar verder staan ze de hele dag met hun hoofd in het gras..

ze eten het toch kaal en dat is zonde,
..
.. Gewoon voor de sier als het ware.
.. maarja ik moet het snel doen anders is het zand weg dus ik moet er vaart achter zetten.
)
..
.. 
en mijn merrie is nou 8 jaar van mij dus zal het niet zo giftig zijn
..
.. ligt ook in de longeerbak bij ons dus is prima
!
.. 
..
? Misschien leuk om uit te tekenen op paint, dan weet je ook wat je nodig hebt en wat de kosten ongeveer zijn.
... verder kost het me alleen lichamelijk werk.. en geloof me, dat is meer dan genoeg
.. wat zal ik slapen vanavond!

xmarliez schreef:ik heb besloten geen bosjes te planten ..ze eten het toch kaal en dat is zonde
joyce B schreef:misschien moet ik eens gaan vragen bij mensen met die draftrainingsbaantjes om hun weiland, wat voor zand zij hebben gebruikt. Die trainen meestal het hele jaar door op de baan en die mag ook niet te mul of te zacht worden anders komen ze er met de sulky niet meer doorheen...

.. moet lukken toch?