Wendy schreef:Nee, maar wat ik niet snap is dat een aantal mensen roept: 'dat zou ik nooit betalen'.
Als je een goede stal vindt voor je paard die toevallig goedkoper is, dan heb je gewoon gelukNiks mis mee, goedkoop kan best heel goed zijn
Maar wat ik niet begrijp is dat sommige mensen roepen: 'dat zou ik nooit betalen'.
Niet dat ik zelf enorm veel betaal voor mijn stalling (225 euro valt mee in vergelijking met sommige bedragen), maar als het nodig zou zijn, dan zou ik het doen. Omdat voorop staat dat mijn paard het goed moet hebben.
Ik begrijp best waarom mensen roepen: 'dat zou ik nooit betalen'.
Als ik niet in het noorden van NL had gewoond had ik denk ik niet eens een eigen paard kunnen hebben.
En als ik wel 400 euro voor stalling zou moeten betalen omdat dat het beste voor mijn paard zou zijn dan zou ik hem denk ik moeten verkopen (of nooit een eigen paard kopen). Want dat is 1/3 van mijn inkomen en dan woon ik nog wel thuis maar dan nog vind ik dat te veel, er zijn nog andere dingen in het leven die betaald moeten worden.
Maargoed, ik ga er niet vanuit dat de stalling ineens met 290 euro omhoog gaat bij ons dus nu kan ik het makkelijk betalen, gelukkig:)
Niks mis mee, goedkoop kan best heel goed zijn