Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
granu schreef:wie iets plaatst op dit forum moet zijn stelling sterk maken.
het is zo gemakkelijk voor Madam X, geen leverancier noemen, geen antwoorden geven, maar wel een verklaring neerleggen die nergens op gesteund is.
Madam X moet doorgeven wie de leverancier is en dat die de korrels autoclaveert, dan zien we wel of het klopt
als er geen antwoord komt ga ik er van uit dat het larie en apekool is
imker schreef:Als ik mij niet vergis *ik ben 99,9% zeker hiervan* is MadamX dealer/verkoper van DHP (Dieren Health Plan).
Daarbij is MadamX geen zij maar een hij.
[/quote]Citaat:Ik deel alleen mijn ervaringen met bepaalde producten en hoef geen discussies te voeren in de zin 'welles/nietes'.
[/quote]Citaat:[
dan kun je er toch geen probleem mee te hebben te zeggen over welk product het gaat, zodat iedereen kan nazien of wat je vertelt juist is.
Als je zegt dat uw product via een autoclaaf gaat, dan wil ik dat ook eventueel testen, maar vooral eerst zien en dan geloven.
pieteritus schreef:MarvanTom, welk merk korrels heb jij gebruikt en hoezo neutralizer erbij gekregen (heb even teruggespit in je reacties)? Misschien een ander merk proberen, want mijn stallen liggen er bijvoorbeeld toppie bij.
Dinopino schreef:russel nog steeds tevreden? Gaat het niet stoffen nu het droger weer is buiten?