Loader is klaar dus zodra de boel weer droog is bak aanleggen, keren en schuilstal opbouwen jeej.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:mooi!
Waar heb jij het kook gedeelte en afzuiging? Dan zouden er hier 2 hoge kasten naast elkaar komen en de rest lades ( wil veel laden, zijn zo handig!) dan werkblad en de kookplaat ( inductie) maar dan heb ik nog steeds alles vol bovenin omdat de afzuiging er nog moet komen en ik heel graag zo`n schouw idee wil maar of dat praktisch is??
Faily schreef:ik zat nog steeds in deel 6. Wat gaan jullie snel!
Een vraagje, volgende maand wil ik onze houten stallen schilderen. Iemand een tip voor de soort verf?
Moet ik kijken naar zwartoleum of beits of teer?
Wat gebruiken jullie?
Ik hoor het heel erg graag.
Groetjes Faily
Lynn_Nikita schreef:ja, die dingen zijn vrij handig in een keuken ja![]()
Maar ik bedoel met de stijl landelijk, ik wil een diepe witte wasbak een schoorsteen afzuiging, paneeldeurtjes, zoiets
Ik heb een tekening maar ik mis iets en ik weet niet wat
Ook wil ik eigenlijk geen kastjes bovenin maar zonder zag ook stom uit als links en rechts hoge kast kwam ( oven en andere kant koelkast)
[ [url=m/e4lISk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eiland zijn ook kastjes en een vaatwasser, maar met een touch systeem, wasbak wordt groter dan op dit voorbeeld en ik heb het idee dat ik de schoorsteen onderkant mis, vaak zie je daar 2 houten balkjes nog
Ruimte tot aan raam lijkt veel op de foto maar zijn anderhalf kastje breed. Ik ben aan het twijfelen om daar de hoge kast te plaatsen van koelkast en naast de deur de oven, dan de hoek om te gaan, soort korte U wordt het dan zonder bovenkastjes
dit bedoel ik met de afzuiging
[ [url=m/KnFuq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
op de tekening ligt een andere vloer dan erin komt en ook het blad wordt misschien nog leisteen look