Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst buiten werken in de winter ipv op kantoor. Ik ben benieuwd! Vandaag vond ik het ook ontzettend koud. Azmay welk merk heb jij voor jouw pre?
Fedemax ken ik niet, zal eens kijken. Om met liners te werken is ook geen probleem, net zo handig ( denk ik)
lizy29 schreef:Wij zijn gemeen. Geen schuilstal en ook geen dekens tenzij bij ziekte. Wel onbeperkt ruwvoer en als het hard regent staat de bende van ellende gezellig met z’n allen met hun hoofden in de hooiruif geparkeerd
Lynn_Nikita schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst buiten werken in de winter ipv op kantoor. Ik ben benieuwd! Vandaag vond ik het ook ontzettend koud. Azmay welk merk heb jij voor jouw pre?
Fedemax ken ik niet, zal eens kijken. Om met liners te werken is ook geen probleem, net zo handig ( denk ik)
Lynn_Nikita schreef:Verdorie mijn paard is te breed!!. Net toch een dunne ( 150 gram) deken opgelegd, (merk Nika) maar voorkant is op het maximale los en trekt nog steeds. Dit is 1 van de bredere merken dekens die ik ken en die geen 200 euro kosten.
Ik heb bij mijn omapony ook nooit een deken opgelegd en de shet al helemaal niet maar de pre wordt een bolletje wol als ik die niet scheer of dekens opleg en die krijg ik amper droog na het rijden.