Verder was ze poeslief. Heerlijk gereden. Lekker veel in draf, paar galopjes (durf ik nogsteeds niet goed) en t laatste stuk lekker los aan de lange teugel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chasey schreef:Wat doen jullie met de weide naast een strook eikebomen?
Van het najaar laten ze hun blad en eikels vallen.
Ik dacht er aan om het af te zetten, zodat de eikels niet gegeten kunnen worden en nadat allea eraf is re gaan harken en de eikels weg te halen... maar is dat wel te doen?
Hoe doen jullie dat met eiken langa de weide?
palousa_boy schreef:Chasey schreef:Wat doen jullie met de weide naast een strook eikebomen?
Van het najaar laten ze hun blad en eikels vallen.
Ik dacht er aan om het af te zetten, zodat de eikels niet gegeten kunnen worden en nadat allea eraf is re gaan harken en de eikels weg te halen... maar is dat wel te doen?
Hoe doen jullie dat met eiken langa de weide?
Wij doen niets met de eikels of het blad. Ze zullen dus vast af en toe wel wat eten, maar we zorgen dat er verder gewoon genoeg te eten is dus ze gaan er niet als een stel hongerige raven op af
kristelhans schreef:palousaboy schreef:Wij doen niets met de eikels of het blad. Ze zullen dus vast af en toe wel wat eten, maar we zorgen dat er verder gewoon genoeg te eten is dus ze gaan er niet als een stel hongerige raven op af
Wij doen het ook zo, ga dat niet allemaal harken..