Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Op de stallen hier rond het Amsterdamse bos, waar de paarden 24/7 op stal staan, er alleen uitkomen als de eigenaar iets met ze doet, wordt een paard niet van stal gehaald als iemand niet komt. Mocht iemand meerdere dagen niet komen dan valt dat wel op en wordt er wel geïnformeerd, maar het wordt niet raar gevonden om een dagje over te slaan.
Nens77 schreef:Gypsy schreef:Oh nee hoor, ik ken er genoeg die 1 keer in de maand de stalling komen betalen en thats it. Tja...
Daar kan ik geen begrip voor opbrengen.....
Nens77 schreef:Gypsy schreef:Oh nee hoor, ik ken er genoeg die 1 keer in de maand de stalling komen betalen en thats it. Tja...
Sommige van deze paarden komen zelfs in de winter nog 4 uur buiten, dat is nog altijd meer dan wat sommige mensen hier opnoemen. Niet te snel oordelen dus.
Nens77 schreef:Gypsy schreef:Tuurlijk, maar als een paard verwaarloost uit een vieze stal word gehaald roep ik toch ook niet dat iedereen die z'n paard op stal heeft er niet naar omkijkt?
Ik riep toch ook niet dat iedereen ze verwaarloost ?!
Ik zei dat je ze de kost moet geven die de weide inderdaad makkelijk vinden om niet naar hun paard om te hoeven kijken en slechts 1x per week of minder langs gaan.
Willl65 schreef:Nens77 schreef:
Volgens mij is dat echt niet mogelijk tenzij je bij een ongecontroleerd achteraf stalletje staat.
Gypsy schreef:Oh nee hoor, ik ken er genoeg die 1 keer in de maand de stalling komen betalen en thats it. Tja...
Willl65 schreef:Nens77 schreef:
Volgens mij is dat echt niet mogelijk tenzij je bij een ongecontroleerd achteraf stalletje staat.
Willl65 schreef:Nens77"
[quote="Gypsy schreef:Oh nee hoor, ik ken er genoeg die 1 keer in de maand de stalling komen betalen en thats it. Tja...