Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Nee, via http://heunetz24.de
Silver_Fox schreef:Volgens mijn is 3 x 3 cm wat klein om mee te beginnen. Hoelang duurt het ongeveer voordat ze het door hebben? Die van mij zijn nu echt al een uur aan het net aan het rukken zonder succes. In het begin heb ik ze geholpen door plukjes omhoog te trekken maar zodra ze die op hebben snappen ze het niet en raken ze een beetje gefrustreerd
nanoukkie schreef:op mijn stalling krijgen de paarden jammergenoeg niet onbeperkt hooi.
Heb een hooinet en een hooizak, maar heb ook gelezen dat het niet goed is om ze op te hangen want de normale stand is zeg maar eten van de grond en dus niet omhoog met de nek..
Story schreef:Is er iemand die ervaring heeft met een metalen frame in de hooibak? Blijft dat goed heel ook als paarden er wilt aan trekken?
Mijn frame met hooinet blijft helaas steeds niet heel. Het hooinet dit keer wel maar ik de hoekkoppelingen zijn het zwakke punt. De cv buis raakt dus steeds van elkaar als de hoekkoppelingen los laten.
Ik zit er nu toch over te denken om een metalen frame te nemen omdat dit wat robuuster lijkt.
Maar het idee van slijtende tanden lijkt me alleen niks. Geen idee of dit in de praktijk ook gebeurd of dat dit erg meevalt.
Iemand ervaring mee?