Daarbij hou ik er niet van om mijn paarden door de bagger te laten lopen, dus als het regent komen ze niet op de PP-gang.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amouroke schreef:b485 schreef:Amouroke: Als de achterliggende gronden in handen van boeren zijn, is de kans heel klein. Over je indeling kan ik weinig zeggen. Als je op slechts 900m zit van je huidige pension, zou ik overwegen om daar gedeeltelijk te blijven: Kan je daar de rijbak gebruiken? Bieden zij weidegang in de winter zou je kunnen overwegen om s'winters op pension te gaan en ze in de zomer aan huis te hebben.
Waarom is de kans dan klein b485? Ze gebruiken het zelf ook niet als akkerbouw (dan kan ik het nog begrijpen dat ze hun ruimte nodig hebben voor gewassen), maar alles achter het weiland dat we zouden kopen wordt ook gebruikt om paarden of schapen op te zetten. Ik kan het maar proberen denk ik dan.
amouroke schreef:amouroke schreef:[Ik vind dat in ieder geval een PAK goedkoper dan nu, het pensiongeld van twee maanden zou dan dienen om een gans jaar mee te betalen.