Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karev schreef:Dat is mischien een idee idd. Had ik zo nog niet aan gedacht.
Zal morgen eens overleggen met de arts!
Vraag me dan altijd af waar zoiets eindigt hè. ..
Spat hoeft niet einde verhaal te betekenen maar kan idd wel de verkeerde kant op gaan..bah als ik er aan denk kan ik wel huilen..
ik herkende je bull. Heb er zelf ook 1. Ook die heeft een rode kater als vriend haha
Donja schreef:Zijn ook hondenrassen met een niet verharende vacht, waar veel mensen met een allergie toch tegen kunnenDenk aan de verschillende waterhonden (spaanse, portugese, italiaanse, franse, etc), maar ook een aantal terriers zoals de Kerry blue en de soft coated wheaten
Solleke_Noah schreef:Donja schreef:Zijn ook hondenrassen met een niet verharende vacht, waar veel mensen met een allergie toch tegen kunnenDenk aan de verschillende waterhonden (spaanse, portugese, italiaanse, franse, etc), maar ook een aantal terriers zoals de Kerry blue en de soft coated wheaten
Of koningspoedels![]()
karev: wat een verdrietig berichtjeben benieuwd of de pijnstiller meer duidelijkheid heeft. Spat heeft ook tijd nodig om te vergroeien had ik gelezen, maar zou dan daarna wel pijnvrij zijn?