Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amouroke schreef:Bestrating achter de tuin wou ik zoveel mogelijk beperken, omdat dat (vooral esthetisch gezien) niet aantrekkelijk is voor m'n vriend, net zomin als 'een zandbak' zoals hij het zo mooi verwoord.
Daarom dat ik probeerde om het groen te laten.
amouroke schreef:Bestrating achter de tuin wou ik zoveel mogelijk beperken, omdat dat (vooral esthetisch gezien) niet aantrekkelijk is voor m'n vriend, net zomin als 'een zandbak' zoals hij het zo mooi verwoord.
pmarena schreef:Maar ik denk dat je er zo ook erg weinig aan hebt
Als "wei" is het vrij kansloos denk ik , die paar meter ? En als je alleen maar 2 stalletjes van 3,5 meter in het vierkant maakt.....waar ga je dan hooi laten ? En voer , zadelkamertje ? Schep , riek , bezem en kruiwagens enzo ?En wil je ook niet nog ergens iets van een schuurtje voor jullie zelf , waar je je fietsen , tuinstoelen , grasmaaier en allerlei rommeltjes neer kan zetten
pmarena schreef:Als "wei" is het vrij kansloos denk ik , die paar meter ? En als je alleen maar 2 stalletjes van 3,5 meter in het vierkant maakt.....waar ga je dan hooi laten ? En voer , zadelkamertje ? Schep , riek , bezem en kruiwagens enzo ?En wil je ook niet nog ergens iets van een schuurtje voor jullie zelf , waar je je fietsen , tuinstoelen , grasmaaier en allerlei rommeltjes neer kan zetten
DubbelDun schreef:@b485 : hoelang ben jij... voor de paarden die je er in zet moet het wel kunnen.