boemel schreef:Flubberboot, wat mooi en ook grappig dat ze je zo aan je voorgaande paarden doet denken![]()
Tess doet het naar omstandigheden goed. Dat wil zeggen, ze straalt je tegemoet. Ze ziet er goed uit, is heel vrolijk en knuffelig.
Ik longeer haar 1x per week met bijzet. Dat klinkt wellicht vreemd voor een paard met een halsprobleem, maar juist dan ontlast ze het slechte deel van haar hals.
De eerste paar drafpassen zijn soms onregelmatig, dan moet ze zichzelf echt even hervinden en daarna is ze zuiver.
En ik rij haar 1 a 2x per week. Rondje bos met veel draf en een stukje galop.
Bakwerk is moeilijker voor haar lijf.
De stap voelt heel goed. De draf is ze soms wat zoekerig, maar het meerendeel loopt ze lekker nageeflijk. Galop in de bak doe ik niet. Dat is te complex voor haar.
Fijn dat ze het naar omstandigheden goed doet! Gek dat ze nog even onregelmatig loopt maar kan misschien ook een balans kwestie zijn? Kan me voorstellen dat haar lijf nu anders voelt?
Rondje bos is een hele goede! Misschien kom ik jullie nog eens tegen

We gaan zien wat Bellie gaat doen! Vandaag is ze voor het eerst alleen achtergebleven (Peet en Kayin moesten geënt worden), begin flink rennen maar toen we aankwamen was ze niet nat van zweet en stond gewoon rustig te eten!