Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Absoluut, moet je nog ff testen?
Ik heb vanmiddag de merrie gelongeerd. Ze ging fijn. We zien haar steeds beter gaan lopen en haar lijf beter gaan gebruiken, fijn. Svarri mocht de meidoorn snoeien.
Lynn_Nikita schreef:Ik zoek een merrie die het veulen verloren is, koudbloed ( helaas een shetlander, veulen is nu al groter dan jouw merrietje Utopia)
Mocht iemand iets weten van een merrie die het veulen verloren is hoor ik het graag
Geen warmbloed, ervaring leert dat een trekpaard veulen toch meer drinkt dan zij kan geven en ben je no telkens bezig met de fles
Faily schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik zoek een merrie die het veulen verloren is, koudbloed ( helaas een shetlander, veulen is nu al groter dan jouw merrietje Utopia)
Mocht iemand iets weten van een merrie die het veulen verloren is hoor ik het graag
Geen warmbloed, ervaring leert dat een trekpaard veulen toch meer drinkt dan zij kan geven en ben je no telkens bezig met de fles
Er zijn wel een aantal dierenartsen die pleegmoeders kennen/hebben. Dan maken ze met hormonen de merries hengstig en neemt ze vaak het veulen aan. Misschien kun je er iets over vinden op Google of FB.
Heel veel sterkte..
Marjo89 schreef:Ik ben benieuwd of jullie goeie tips hebben voor een stroomklok.
Nog 81 dagen tot de overdracht van onze nieuwe woning, ik ben al druk bezig met allerlei plannen.
Maar er zijn serieus zoveel stroomklokken te koop dat ik het niet meer helder heb welke er nu goed is.
De weide wordt ongeveer 5500 m2 groot. Even uit mijn hoofd is de weide rondom 1 x zo'n 650 m lang
Er wordt vaak uitgedrukt in KM en aantal volt
Marjo89 schreef:Ik ben benieuwd of jullie goeie tips hebben voor een stroomklok.
Nog 81 dagen tot de overdracht van onze nieuwe woning, ik ben al druk bezig met allerlei plannen.
Maar er zijn serieus zoveel stroomklokken te koop dat ik het niet meer helder heb welke er nu goed is.
De weide wordt ongeveer 5500 m2 groot. Even uit mijn hoofd is de weide rondom 1 x zo'n 650 m lang
Er wordt vaak uitgedrukt in KM en aantal volt
Faily schreef:ik zat nog steeds in deel 6. Wat gaan jullie snel!
Een vraagje, volgende maand wil ik onze houten stallen schilderen. Iemand een tip voor de soort verf?
Moet ik kijken naar zwartoleum of beits of teer?
Wat gebruiken jullie?
Ik hoor het heel erg graag.
Groetjes Faily