Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Azmay schreef:Anke schreef:Ik heb nu eentje die het elektrisch doet. Sedeert alleen als het echt nodig is.
Lekker makkelijk om het standaard te doen. Staat mij echter niet aan.
Mogen tandartsen echt sederen normaal eigenlijk? Dacht dat alleen de dierenarts dat mocht.
zoefie schreef:Azmay, als je niet zit met standaard sedatie, kan ik dien "van mij" wel aanbevelen. Als je wilt stuur ik je wel een pb.
Mijn fjord zweette best een beetje, en daarna moest hij in de zon bijkomen (want op de schaduwplek werd mijn andere paard behandeld) Ik moest trouwens € 150 euro betalen.....ik vond het best veel maar misschien is dit wel een standaard bedrag. Ik ben in principe tegen standaard sedatie, maar het werkte wel prettig denk ik. Ik moest daarna alleen snel door om mijn kids v school te halen dus moest met 2 zwalkende paarden naar huis....
[***] schreef:edit: heb even bij visser gekeken, maar het is mij niet helemaal duidelijk of ik ook 3 kleden van 6x10 kan bestellen of dat ik een hele pallet moet kopen
Azmay schreef:Ik wil die van mij binnekort ook weer laten doen maar ik twijfel enorm wat het beste is, van handmatig en elektrisch is beide wat te zeggen. Dan is het nog zo dat ik geen stal heb en veel tandartsen dan niet weten wat ze met een paard aan moeten geloof ik.
Iemand suggesties regio Brunssum/Sittard?