Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Maar die haken zitten aan t einde in de uiterste hoeken, waar totaal geen hooi zit en dus ook niet gegeten wordt.. Dus ik zie t risico niet zo.
Jotoma schreef:@silverfox: mijn netten komen van equiculinair en juist die karabijnhaken moeten vervangen worden ivm roest
@wendy: foto's of topics er nog niet van gezien. Misschien dat ik daarom wat minder huiverig ben
Wendy_Komen schreef:Jotoma schreef:@silverfox: mijn netten komen van equiculinair en juist die karabijnhaken moeten vervangen worden ivm roest
@wendy: foto's of topics er nog niet van gezien. Misschien dat ik daarom wat minder huiverig ben
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=327407
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... p=71721073
(Hier doen de smakelijke foto's van de wond het nog...)
Wellicht klein beetje off-topic, maar vind echt dat die sluitingen verboden zouden moeten worden om bij paarden te gebruiken.
pmarena schreef:Duhelo, dan zou ik toch voor de dikkere gaan hoor!
Ik wil zelf ook liefst zo dik mogelijk materiaal, dat is gewoon sterker
Maar wij hebben (vind ik) wel hele fijne mazen nodig om ze niet al te veel te laten eten en morsen en dan zijn kleinere mazen het belangrijkst en moet je een dunnere materiaaldikte helaas voor lief nemen.
Deze 3 mm was al een hele zoektocht om te vinden, al het knooploze PP netmateriaal met maaswijdte 20mm dat ik kon vinden was nog dunner....
Maartje1990 schreef:Duhelo. Hier 3 verschillende paarden (haflinger, shet en welsh) met maaswijdte 2x2 maar geen gefrustreerde paarden hoor maar ze hebben wel altijd hooi er in
Duhelo schreef:Maartje1990 schreef:Duhelo. Hier 3 verschillende paarden (haflinger, shet en welsh) met maaswijdte 2x2 maar geen gefrustreerde paarden hoor maar ze hebben wel altijd hooi er in
nu hebben ze van die action aanhangernetten met een vrij grote maas, maar als ik ze zie eten dan sleuren en trekken ze heel hard aan het net zelf (ipv de sprietjes eruit te grazen zijn er 2 vd 3 die er gewoon in happen en aan trekken)
Die mag ik iedere dag terug dichtknopen. (kun je wel al zien op mijn foto, een bonte kleurenboel van stro touwtjes en dichtrijgtouwtjes)