Zo ook mijn 2 shetjes wel willen laten dekken

Een gans is een goede waakhond! Ik denk dat het vos is die komt net zolang terug dat alles dood is, balen zeg dat er al zoveel leventjes verloren zijn aan dat stomme jachtdier.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meggiemeg schreef:spatter kan het geen boommarter zijn geweest? dat zijn echt nare moordenaars, slachten vaak van alles af en laten de rest liggen.
Hoop dat ik dat morgenvanavond ook nog kan zeggen ohjajoh6.
Vanavond de eerste grote vracht hooi zelf van het land halen en morgen komen ze heel luxe brengen. Ben al in het voren aan het werken, klusjes die ik vanavond wilde doen vanmiddag een gedeeltelijk gedaan. Rest zien we morgen wel weer.
dynamiek schreef:meggiemeg schreef:spatter kan het geen boommarter zijn geweest? dat zijn echt nare moordenaars, slachten vaak van alles af en laten de rest liggen.
Hoop dat ik dat morgenvanavond ook nog kan zeggen ohjajoh6.
Vanavond de eerste grote vracht hooi zelf van het land halen en morgen komen ze heel luxe brengen. Ben al in het voren aan het werken, klusjes die ik vanavond wilde doen vanmiddag een gedeeltelijk gedaan. Rest zien we morgen wel weer.
Ja hij komt morgen eerst bij jou de balen afleveren en daarna komt hij bij mij de 60 stuks brengen.
Anke schreef:Ik heb een mooie en goede hengst ter dekking, als je van appaloosa's houdt.
zoefie schreef:Allebei de paarden zijn gisteren naar de tandarts geweest, maar ze werden standaard gesedeerd.....Ik vond dit wel apart en schrok er een beetje van eerlijk gezegd. Ik kan me voorstellen dat je veel fijner kunt werken dan, en misschien nauwkeuriger. Maar ik vind het van de andere kant ook wel weer vrij heftig om te zien. Het was overigens een dierenarts en ik vroeg hem waarom hij dit deed. Hij vertelde dat dit veel fijner werken is en voor de paarden minder stress oplevert. Hij gebruikte inderdaad ook apparaten met aparte geluiden dus ik kan me voorstellen dat zonder sedatie dit niet zo succesvol is. Maar van de andere kant, misschien hebben de paarden dan wel nog stress maar kunnen ze het niet meer uiten....Hoe doet jullie tandarts dat? Hij heeft het wel heel nauwkeurig bekeken, veel nauwkeuriger dan mijn dierenarts die het doet zonder sedatie.