Ligt nu echt een dikke laag in , maar die laag is zo dik dat hij niet fatsoenlijk door te harken is , het is gewoon te dik

Vandaar ook dat ik er niet elke dag zin in heb : heb nog meer te doen en ga dan liever verder aan het in orde maken van de afrastering dan het fluffy hakken van de stal....ze kunnen van de koude grond af liggen dus dat is best acceptabel , schrikdraad op halve kracht door "lopende werken" vind ik minder geweldig

Maargoed , nu natuurlijk een paar kruiwagens eruit gehaald ondertussen , vanwege het weghalen van de pisplekken. En het is nog steeds hartstikke veel

Maar het bevalt mij op zich goed hoor , ik wilde graag een bodem waar ze goed op zouden kunnen liggen , in plaats van op de koude vloer.
En dit geeft een goede isolerende laag. Zou dus alleen wat meer fluffy mogen zijn maarja als ze elke keer in die stal gaan staan draaien , pissen , en inregenen / nattigheid naar binnen lopen , en de waterbakken staan daar ook i.v.m. de vorst) dan is het natuurlijk ook geen wonder dat ze het tot een koek stampen