Ik dacht om hetzelfde om te doen, maar de weerapps waren het niet met elkaar eens. Voor de zekerheid toch maar binnen gelaten en dat was maar goed ook, want onze tuinmeubels lagen over het hele erf. Ik heb niks gehoord, maar ik denk een windhoos!
Boemel, fijn dat de zoektocht eindelijk is afgerond. Veel geluk en plezier toegewenst met jullie nieuwe knapperd!! Hoe heet ze?
Marjan: Brr, gelukkig is de trailerbodem vervangen. Je leest het toch echt nog te vaak dat paarden door de bodem zakken.
Ik kan het niet meer zo goed bijhouden hier, jullie gaan echt te snel, maar nu heb ik vakantie dus wellicht lukt het nu beter haha.
Ik heb een paar weken geleden voor bijna een jaar hooi kunnen kopen. Ik twijfelde wel want iedereen zei dat hooi uit mei veel te veel suikers bevat, maar ik heb zoveel ellende gehad met het hebben van geen hooi of beschimmeld of onkruid, dat ik die kans op meer suikers wel voor lief nam. Goede keus geweest, analyse is binnen. 9% suiker, keurig eiwit en energie. Dus prima hooi