Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:@Laurie, klinkt vervelend! Wat is het voor ziekte?
DubbelFun schreef:Tja, toen ik jonger was, was ik ook een stuk fanatieker zéker toen ik ze nog op pensioen had staan. Maar nu... ouder (zowel paard als ik) en kan slecht tegen kou en te warm, te veel wind is ook niet leuk (ook niet veilig in het bos), regen is al helemaal een no-go. Dus als ik 2x in de week haal dan is het veel, er kunnen ook zo maar 2-4 weken voorbij gaan zonder dat er gereden wordt. Longeren heeft ze een bloedhekel aan, dus af en toe roep ik 'boe' en dan rent ze een paar rondjes PP
MarloesHJ schreef:Wedstrijd rijden hoeft van mij niet zo, ik train graag dressuur maar de wedstrijden in de dressuur kunnen mij gestolen worden.
Met mijn IJslander startte ik wel wedstrijden maar dit jaar ga ik sowieso niet starten en dan moet ik daarna er nog eens over nadenken. Dat zijn meestal meerdaagse wedstrijden dus het is meestal ook meteen een hele investering.
xXutopiaXx schreef:Jij weet ook overal wat vanaf DF!Haha, dank... ik ga eens opzoeken wat 't is
![]()
Maar, ze was er zeker blij mee ja.. ze verzette zelfs d'r achtervoetje, zodat we er beter bij kondenTerwijl ze toch nog steeds liever niet bij ons in de buurt is dan wel
![]()
Ik train lekker, soms... maar soms inderdaad ook 2 weken niet, als 't pestweer isMaar vind het wel leuk om trainingen van buitenaf mee te pakken, en af en toe op andere locaties te trainen enzo.. wedstrijd, of show, trekt me dan helemaal niet
Solleke_Noah schreef:Had je je aangemeld bij de veulencentrale?
Lynn_Nikita schreef:als ze een pleeveulen krijgt, niks van krachtvoer geven en vooral laten lopen. Niet teveel de uier stimuleren, krijgt ze alleen maar meer melk productie van
Wel goed in de gaten houden of ze geen uier ontsteking krijgt