spatter schreef:Ze gaan dus kleiner wonen en kunnen hun oud ijzer echt niet meenemen.
Ik ga er vanuit dat opa geen oudijzerboer is dus er zal echt in een paar maand een hoop oud ijzer bijkomen.
Opa en oma zullen nu eenmaal moeten gaan opruimen en daar kan de familie beter nu mee beginnen , want als ik het zo lees is dat nog een enorme berg werk, zeker als ze moeite hebben met afscheid van het oud ijzer , zal de inboedel wel helemaal een drama worden.
Ojee, dus eigenlijk raak je ze niet kwijt!
Dan wil hij het oud ijzer gewoon bij jullie blijven beheren en gedeeltelijk zijn troep bij jullie laten liggen en nog iedere dag over jullie erf heen banjeren.
Meid, laat je vriend echt paal en perk stellen anders is dit een blijvende nachtmerrie!
Ze kunnen het ijzer wel meenemen, dat is gezegd maar daar ligt nu dus nog troep van schoonfamilie. We staan al op het punt om het ijzer in een kruiwagen te laaien en daarheen te doen. Zal veel lopen zijn maar wel opruimen.
Een deel van de inboedel willen wij wel over nemen, maar er staat bijvoorbeeld wel een ongebruikte grote keukentafel midden in de kamer. Er zullen nog wel harde woorden vallen vrees ik de komende tijd.
Dit helpt nu overigens wel om de realiteit een beetje te zien hoor, ik zit fysiek niet goed en mentaal gaat het ook slechter natuurlijk waar ik toch al wat vatbaarder voor ben.