Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:19

@kvulden: 'nee' heb je 'ja' kun je krijgen :D

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:19

Het is de directeur van het bedrijf die de project ontwikkeling doet.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:20

Hoogste baas dus...hmmm ja dan moet je wel bij hem wezen ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:44

Tinky12 schreef:
Hoogste baas dus...hmmm ja dan moet je wel bij hem wezen ja

Dat denk ik ook. Je hebt dan in ieder geval de juiste man te pakken, nu moet hij nog een beetje meewerken.

De jongens spelen bij mij ook met elkaar, de merrie kijkt laagdunkend toe :') , ik had het idee dat de mannen zich een beetje verveelden, ze staan ook steeds aan de bomen naast de bak te knagen, daarom heb ik wat "speelgoed" gehaald. Skippyballen kan ik op het moment niet aankomen. Is zomerspeelgoed vertelde de mevrouwen bij Bart Smit en de Marskramer. Ga wel eens op internet kijken. Wil er in eerste instantie niet al te veel geld aan uitgeven, want voor hetzelfde geld doen ze er niks mee. Dat echte paardenspeelgoed is hartstikke duur.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:45

MP? Kun je daar niets vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:47

Tinky12 schreef:

Goed idee van jou! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen..... Mogen ze wel niet horen bij het assesmentbureau _O- _O- Wat nou bovengemiddeld?????

kristelhans

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:15

Ooh ik weet niet waarom maar ik dacht dat je je wei wilde verbeteren... haha ik geloof dat ik even in de war was. :')

Knollies staan weer op de paddock uit te buiken en ik ga lekker naar de kapper, heerlijk! Hier een croissantje op een stapeltje folders op de eettafel, koddig!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:26

De enige croissantjes die mijn man leuk vindt zijn warm uit de oven met ham en kaas, andere vormen moet hij totaal niet, komt goed uit want de liefde was nooit wederzijds toen ik ze nog wel had.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:33

[***] schreef:
Tinky12 schreef:

Goed idee van jou! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen..... Mogen ze wel niet horen bij het assesmentbureau _O- _O- Wat nou bovengemiddeld?????

Wellicht zegt dat iets over mij...als jij al bovengemiddeld bent...ben ik geniaal :o _O-

Hier staan de jongens even een grasje te plukken,zou even droog zijn maar dat is een illusie :+ Nou ja,nog een minuut of 20 en ze krijgen avondhap en weer in de paddock.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:47

Ik heb gewoon zon gezien vandaag! Was dat even een meevaller! Het zou de hele dag regenen. Het regent nu wel weer, maar goed. Ben al blij met de paar uurtjes droog die we cadeau kregen.

Mij staat de merrie alleen aan de bonen te knagen om mijn aandacht te trekken. Zecweet dat ik dat niet tof vind en dus reageer. Het is voor haar de etensbel. Of ik eindelijk eens op wil schieten met het eten, want ze vermagert waar je bij staat _O- . Slimmerik!

Ik moet wel een kat in huis. Mijn man was er wel klaar mee, toen onze kat werd doodgereden. Maar ik moet een kat. Dus ben gewoon naar het asiel gegaan. Manlief boos natuurlijk en heeft de kat 2 jaar genegeerd. Maar inmiddels is hij wel bijgetrokken. Vorig jaar kregen we ineens de dove erbij. Die heb ik 18 jaar geleden uit India meegenomen, maar moest 10 jaar geleden echt herplaatst worden. Ik woonde eerst op een flat en dat ging goed. Maar toen ik verhuisde naar een benedenwoning (en hij ook naar buiten kon) en toen ging het mis. Hij piste het hele huis onder. Dus hij ging naar mijn zwager. Maar die werd vorig jaar ziek en de kat is dus weer terug. Kwam niet zo goed uit met al onze andere huisdieren én een boerderij, dus vandaar dat hij op de bovenverdieping woont. Het is wel een taaie. Heb er toen 3 meegenomen uit India (ik vond ze in de goot met de oogjes nog dicht) en 2 zijn al dood. Ik heb vorig jaar bloed laten trekken en alles werkt nog perfect. Deze wordt wel 25, denk ik... :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:53

Tussen mijn man en katten werkt het echt niet. Toen ik hem leerde kennen had ik er 4, als hij in de woonkamer zat waren de katten boven, ging hij naar boven waren ze beneden... Hij heeft ze nooit iets aangedaan maar moet ze gewoon niet. Is een hondenmens.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:59

Haha! Toen ik mijn man leerde kennen, had ik dus 3 katten en hij 2. Samenwonen werd echt rampzalig. Ze konden niet aan elkaar wennen en het hele huis werd onder gepist. Dus we hebben wel de regel: booit meer een kat erbij als er al een kat in huis is. Is duidelijk niet helemaal gelukt, want nu hebben we toch 1 op de bovenverdieping lopen. Maar goed, nood breekt wet.

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:13

Jaaaa.....a home without a cat is a house :j

Hier in huis 3 poezen, op stal ook 3 , waarvan 1 officeel als stalkat en de rest is aan komen wandelen en gebleven. Kat van mijn moeder woont er ook, dus de teller staat op 7 stuks. Geen muis meer te bekennen en het kost een vermogen aan voer. 1 huispoes heeft het aan haar nieren, dus allemaal op nierdieet en op stal een kat met blaasgruis, dus ook speciaal voer.
Mijn man , die niets met paarden heeft , heeft dat weer wel met katten. Is bijna " het gekke kattenmannetje van Alphen". Waar je hem ziet , in de directe omgeving kan je onze poezen vinden. Als hij thuis werkt mogen ze niet meer in het kantoor. Valt niet meer te werken met poezen op het toetsenbord.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:19

Ooh katten, ik wil ook zo graag terug een kat.
Maar hond van vriend zou daar sowieso niet mee akkoord gaan, dus we zullen stress voor beide maar vermijden.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:20

zoiets jadybabe:
Afbeelding

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:27

Hahaha....en dan keer 3 . Is dat jouw eigen kat? Wat een poezelige schattige foto!!

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:27

Wacht maar Kirr, als je last hebt van muizen. Dan is die zo om.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:30

Wij hebben 2 katten in huis en zijn er allebei helemaal gek op. Zo lag er gisteren een heerlijk bij me te slapen (of beter gezegd, zo ligt hij iedere avond lekker te slapen) <3

Afbeelding

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:43

Kattepoezenrommel...ik zou ook zo graag een kat willen <3 Ben dol op katten...heb wel eens aan een Sphinx zitten denken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:07

Oooooh Daan, dat lijkt wel een welpje <3 <3 <3

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:14

Ik heb een aanlopertje die is blijven hangen en nu al 12 jaar is :D

Standje hopeloos :D
Afbeelding

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:22

Allemaal leuke poekies zie ik!

Ik heb er ook 2, ik zou ze voor geen goud willen missen.
enne ze zijn goed voor het ongedierte :D

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:35

DubbelDun schreef:
Ik heb een aanlopertje die is blijven hangen en nu al 12 jaar is :D

Standje hopeloos :D
[ Afbeelding ]

_O- Dat ze lekker liggen zo, hè?!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:38

Oeh, poekie, zou ik ook wel willen, maar ik ben allergisch -O- Als ik op 'n boerderij zou wonen met een bijkeuken, zou ik wel katten nemen. Mogen ze buiten en in de bijkeuken komen, maar niet in huis (hoewel ik dat veel gezelliger zou vinden).

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:39

Hier ook 1 poezebeest. Helaas wel een binnenkat. Een kattin van 4 jaar oud. Pikzwart. Stronteigenwijs. Apporteert alles en gaat in de meest onmogelijke hoeken liggen. Weegt ocharme maar 3 kg want ze lust echt helemaal niets.