Maar goed, kan me voorstellen dat het bij jullie nu wel erg druk is!
Hopelijk lukt het een beetje om alles een leuke indeling te maken en alles op tijd klaar te hebben voor de heropening!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tinky12 schreef:Voor geïnjecteerde mest staat 3 weken...zou dat met de korrel ook zo'n beetje aanhouden,mits het wel goed regent.Anders blijft de korrel nog liggen en die mogen ze absoluut niet binnen krijgen.
Yontheke schreef:Ik kijk met kunstmest gewoon wanneer de bolletjes weg zijn en dan gooi ik ze er weer op. Hangt dus puur van de weersomstandigheden af..
3 weken terwijl de bolletjes al weg zijn, lijkt mij erg lang. Heb ik toch nooit gedaan
[***] schreef:Yontheke schreef:Ik kijk met kunstmest gewoon wanneer de bolletjes weg zijn en dan gooi ik ze er weer op. Hangt dus puur van de weersomstandigheden af..
3 weken terwijl de bolletjes al weg zijn, lijkt mij erg lang. Heb ik toch nooit gedaan
Ik ga gewoon goed kijken of ik bolletjes zie. Het is voor mij allemaal nieuw, dus al doende leert men, maar ik wil geen zieke paarden.
Misschien dat het nog wel even flink gaat regenen volgende week. Het is allemaal een beetje dubbel, wil eigenlijk geen regen omdat het land op moet drogen, maar ook weer wel regen vanwege de kunstmest die nog niet eens is gestrooid. Ha, ha, ha, ik moet nog even goed oefenen.