Kinke schreef:als je geen zand wilt/kunt storten dan zijn er ook nog ecorasters, supermooi spul.
Ik moest even googelen, maareh...die hebben we nu dus ook thuis

Onze wei loopt namelijk meteen in een helling omhoog vanuit de uitloop en die "oprit" rennen de paarden altijd kapot en natuurlijk ook de tractor rijdt een deel kapot als die de kar paardenstront uit de wei moet halen. De ingang van de wei was dus ook altijd modderig en met een flinke regenbui had ik dan de modder op de bestrate uitloop liggen. Aangezien we de wei dus opnieuw bewerkt hebben en ingezaaid, hebben we op de oprit een deel laten uitgraven, zand erop en toen die rasters. Ook daar hebben we graszaad gegooid en dat is nog een beetje begroeit voordat het te koud werd. Maar aangezien ik de paarden pas van het voorjaar weer terug thuis verwacht, moet ik dus nog even afwachten hoe dit gaat werken.
Ik ben nl. bang voor het paard met ijzers dat die er in gaat blijven vasthaken of erop uitglijdt als ze bergaf naar de stal komt gerend. Nu komt ze ook altijd de berg af gegleden, maar ja, dan is er niets waar haar hoeven aan kunnen blijven vasthaken.