de raarste dingen kom je tegen bijv. iemand die had een veulen die gespeend moest worden van een merrie die krap 300 meter verderop staat....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de raarste dingen kom je tegen bijv. iemand die had een veulen die gespeend moest worden van een merrie die krap 300 meter verderop staat....
DubbelFun schreef:@[***]: ik zat in dezelfde situatie vorig jaar september en wilde er niet zo lang mee wachten, vandaar dat het hier een shet geworden is.
.
Ja precies!!! Ik had er bij gezet dat ik niet op zoek was naar een fanatieke ruiter...... Vraagt de dame in kwestie: heb je een eb en vloedbak, want ik moet zeker 7 dgn per week mijn jonge paard trainen?!
wanbetalers, mensen die je materiaal beginnen gebruiken en stukmaken, die niet naar hun paard omkijken.
) toen ik hem binnen ging halen en kwam hij voorbij gedraafd en gegaloppeerd en daar zag ik dan weer niets aan. Zijn been is niet dik, voelt niets warm. Hij kon gisteren ook een perfecte levade
er mee maken. Ik kijk het dus nog maar even aan, zou best een zoolkneuzing ook kunnen zijn. Als het zo blijft zal ik wel eens naar de dierenarts bellen maar ik wil daar graag zelf bij zijn aangezien hij niet overduidelijk kreupel is en ik werk deze week gewoon volle bak. 22890 schreef:Ze zegt wel 7 dagen per week maar het kan ook zijn drie dagen rijden en vier dagen grondwerk. Als je 7 dagen in de week rijdt is het wel echt te veel of 7 dagen intensief longeert. Maar die uitleg geeft ze der niet bij dus kunnen jullie ook niet oordelen

Robijntjah schreef:Wat dat betreft ben ik blij dat zulke fanatieke ruiters al niet naar dit soort stalling komen (pp).