Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Dank voor het meedenken!
Ik heb in overleg met de eigenaresse FibreBeet gehaald. Het paard komt van pension met buitenlopen van 9.30-16.00. Bij ons is het sowieso de klok rond buiten en hij heeft het heel druk met mijn merrie. Beweegt dus veel meer. Plus een verhuizing erbij en het kouder worden, geen deken enz. Het is wel logisch te verklaren.
Hoop alleen dat hij straks zonder extra’s op gewicht blijft in hetzelfde voerpatroon.
neile schreef:Dames, er werd hier of in het andere topic (paarden aan huis) een tijdje geleden gepraat over bouwlampen op zonne-energie. Wie was dat? Iemand tips? Ik wil een voorlopige lamp aan mijn schuilstal tot ik mijn elektriciteit heb doorgetrokken naar daar.
Ethelate schreef:Olympia96 schreef:Dank voor het meedenken!
Ik heb in overleg met de eigenaresse FibreBeet gehaald. Het paard komt van pension met buitenlopen van 9.30-16.00. Bij ons is het sowieso de klok rond buiten en hij heeft het heel druk met mijn merrie. Beweegt dus veel meer. Plus een verhuizing erbij en het kouder worden, geen deken enz. Het is wel logisch te verklaren.
Hoop alleen dat hij straks zonder extra’s op gewicht blijft in hetzelfde voerpatroon.
Geeft wel een verklaring ja. Was hij ook al gewend om uit netten te eten? Want jij gebruikt een kleine maas, misschien lukt hem dat niet voldoende?
Mooi dat die kruiwagen zo goed bevalt!
Maartje1990 schreef:neile schreef:Dames, er werd hier of in het andere topic (paarden aan huis) een tijdje geleden gepraat over bouwlampen op zonne-energie. Wie was dat? Iemand tips? Ik wil een voorlopige lamp aan mijn schuilstal tot ik mijn elektriciteit heb doorgetrokken naar daar.
Ik of mijn vrouw Jinte? Wij hebben die in onze stal hangen.
Wij hadden die van de lidl. Werken top. Heb laatst bij het licht van die lampen de hooinetten gevuld
biancaaaa schreef:Mag ik vragen waar jullie de inloopstallen hebben gekocht/besteld of hoe (zelf) gemaakt? Wij willen compleet nieuwe stal neerzetten (fundering staat er al). Wij twijfelen wat handig is, gezien de enorme prijzen voor materiaal. Ideeën zijn dus erg welkom eventueel met grove inschatting van de kosten.
Stal wordt circa 8,5 X 10 meter (voor 3 paarden) en we willen er ook “losse” boxen van kunnen maken (in geval van nood).