Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@anke: mooi veulen,m maar ik zou ook graag droogfoto's zien
@azmay: is het een optie om naast het huis tijdelijk een stacaravan neer te zetten. Dan hoef je hooguit douche/wc/wasmachine te delen. dat zou toch wat rust en privacy moeten geven.
DubbelDun schreef:@azmay: voel je je nu ook door je vriend in de steek gelaten?? Omdat is meer richting zijn familie gaat ipv jouw kant kies ?
Tinky12 schreef:Hmmm...zo te horen wil oma haar regels blijven laten gelden.Wellicht dat de hele familie eens om de tafel moet gaan zitten en oma vertellen dat ze meer dan welkom is in huis maar dat zij zich wel moet realiseren dat het haar huis niet meer is.
Er gaan nu nieuwe regels gelden en dat betekend dat iedereen fijn moet kunnen leven met elkaar...
Wat neeflief betreft...is er een reden dat hij daar nog in huis woont en tot 1 uur 's middags slaapt?Werkt hij 's nachts of is hij ziek?
Oud ijzer uitsorteren en verkopen aan de ijzerboer,van de opbrengst kan evt een kleine caravan gekocht worden voor neef of weet ik wat.
Het huis is verkocht,er is een nieuwe eigenaar en het is ronduit belachelijk als de nieuwe eigenaren hun huis uitgejaagd worden.Gewoon samen oplossen en samen leven...geld ook voor oma![]()
Zomaar even hard op denken hoor
Tinky12 schreef:Oud ijzer uitsorteren en verkopen aan de ijzerboer,van de opbrengst kan evt een kleine caravan gekocht worden voor neef of weet ik wat.
Lynn_Nikita schreef:Juist leuk om de paarden te zien vanaf terras. Maar als jouw voorkeur 2 is brak ik de schuilstal ook en verplaatste die. Zo staat t " lomp. Dan zorgde ik dat ze zowel vanaf de wei als paddock in de stak konden
DubbelDun schreef:Tinky12 schreef:Oud ijzer uitsorteren en verkopen aan de ijzerboer,van de opbrengst kan evt een kleine caravan gekocht worden voor neef of weet ik wat.
Dat is een goeie
Overigens kosten een kleine sleepcaravan helemaal geen drol
Ik zou alvast een container laten komen, dan kan het oud ijzer mooi daar alvast in tot die vol is. Voor die paar tientjes dat dat kost ligt de hoop er iig al een stuk opgeruimder bij