Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De mijne moet echt om de 6 weken, anders krijgt ze scheuren. Heeft slechte voetjes. Terwijl die van mijn vrien 2-3 maand vooruit kan. Beide ijzerloos, zelfde management, zelfde smid.
maar gelukkig paard weer op de rit
opluchting zeg...
/ is het jaar weer aardig bijgetrokken, weet niet hoe dat hier wordt geteld? Niet iedereen hoeft te weten wat ik voor mijn paard heb gekregen dus ik vermeld het hier maar gewoon niet...

. Komend jaar gaan we wel wat beter ons best doen om 'onzin' aankopen te vermijden
.

2 paarden onder de novacam staan (duuuuur
), behandelcreme voor een hardnekkige mok, diverse aanvullende supplementen.... volgend jaar beter zullen we maar zeggen. Dit jaar redelijk ingehouden met kopen, volgend jaar een nieuw zadel voor mijn paard kopen en tuig en sulky kopen om met mijn mini te mennen dus dat wordt ook een mooie uitgave.. Ik wil wel proberen om alleen het hoognodige te kopen en niet allerlei onzin, dit jaar ging het redelijk goed. Hopelijk volgend jaar weer

KoudbloedKim schreef:Pff ja, dat is geen mooi begin, maar dan heb je het vast iets verder in het jaar beter!
En als je het niet zou doen, zou je uiteindelijk méér kosten hebben.
Dus eigenlijk bespaar je nu. Altijd positief blijven.
) maar de mok gaat wel weg en hoeft de DA niet langs te komen, wat me de keer daarvoor €144 heeft gekost 
Maar ze is iedere cent waard en ik hoop van harte dat ze in het nieuwe jaar nog bij ons is...