Ze is al een poosje niet meer van mij Belker. Overgenomen door de trainer. Voor mij is het hoofdstuk stress en zorgen maken wat dat betreft definitief dicht. Het ging ten koste van mezelf en het plezier in de hobby.
Karin, lief dat je het vraagt. De vorige twee injecties waren tijdens het zetten vervelend, maar daarna ok. Die van gister is anders gevallen... heb er erg slecht van geslapen en nu in de loop van de dag trekt de pijn beetje weg. Denk dat er toch met prikken iets gevoeligs geschampt is ofzo
Zo vervelend! Hoop dat je er snel vanaf bent! Fijn van de kip.
Spannend boemel, deze zal vast goed door de keuring komen.
Heb zo enorm veel gras, wilde eigenlijk niet hooien dit jaar maar met die paar uur wei per dag krijgen ze dit nooit op. Dus waarschijnlijk maandag maaien en hoop dan vrijdag of zaterdag in midi balen.
Nickeltje
Geplaatst: 12-06-25 07:05
Nee, impingement ( femoro-acetabulaire impingement) en een bot haakje aan de rand van het gewricht met inmiddels ook kraakbeen schade...
Nickeltje hopelijk snel van de pijn af, het klinkt in elk geval niet fijn! Hopelijk komt kip er ook helemaal bovenop.
Marjan fijn als je zoveel gras hebt dat je ook nog kan hooien, al is dat ook altijd wel wat regelwerk om het te laten doen.
Geen idee of we hier gerstestro in de buurt kunnen krijgen, misschien ook wel handig iets voor hier voor meneer nooitgenoeg... Echt die bunkert dat is niet normaal, hij is dik genoeg en heb helaas niet genoeg plek om dan ook nog met twee pakken hooi te gaan werken dat we ook nog een pak dat vreten we alleen als het echt mot neer te leggen. Ook slowfeeder met 2,5 remt niet genoeg .
Boemel fijn dat je rust hebt rondom Mir. Voor haar hoop ik dat ze een fijn plekje gaat vinden, begrijp helemaal dat het wat rustiger voor jou is om het boek dicht te laten. Je hebt gedaan voor haar wat je kon. Hopelijk morgen goed nieuws en kun je weer genieten van het rijden en omgang met een paard zonder gekke dingen.
Lys_PPA ik vond het ook leuk om mee te gaan kijken bij paardenkoop. Niet dat ik zo super ben om alles te zien maar was wel een handige filmvrouw
Vanavond les gepland, ben benieuwd of leesgeefster gaat mailen ivm warmte. Heb helaas geen schaduw, en anders lekker rustig aan.
Morgen gaat de oudste hond onder het mes (11 jaar). Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een grasaar in zijn poot gekregen. Vrijdag geweest, niks te zien wel klein wondje en twee opties. Of open snijden en zoeken of AB-kuur. pootje baden en pijnstilling. Heb tweede optie gekozen maar nu krijgt hij wat boven de poot een verdikking. Gezien leeftijd eerst bloedonderzoek en hart-echo gedaan. Klein lekje bij klep maar geen medicatie nodig en groen licht voor operatie. Hopelijk gaat de operatie makkelijk en het herstel ook.
Herplaats hond gaat super, wat een leuk beestje is het toch.
rover_
Geplaatst: 12-06-25 08:08
Goed opgelost Boemel, kan me voorstellen dat dat je veel rust geeft.
Au Nickeltje dat klinkt naar. Wordt het dan in de toekomst opereren?
Dat is veel gras Marjan. Ik hoop maandag ook te maaien. Hopelijk klopt de weersvoorspelling, zondag staat er nu opeens westenwind dus als hij daarna draait beter
Sterkte met de operatie van je oudje Joyce. Goed om te horen dat het goed gaat met de andere hond.
Oew, arme hond Joyce, hopelijk is het met een kleine ingreep voorbij.
Wij hebben nog niet echt gevonden waar we in de buurt kleine baaltjes gerstestro kunnen kopen, maar we zoeken nog even door... Ondertussen staat mijn Obeesje gewoon dan maar weer bijna hele dagen met haar masker op, ook de dagdelen dat ze niet op het gras staan, maar wanneer ze wel hooi staat te bunkeren...
Wij gaar als het goed is volgende week een stuk van het land hooien. Daar komt echt geen jaar voorraad hooi af, maar toch wel een mooie portie aan eigen hooi.
Ik heb waarschijnlijk drie zadelmakmakers gevonden via via om mijn paard verder op te pakken. Maar super moeilijk om te kiezen wie je laat komen. Vind het lastig want de manier zoals het tot nu toe ging past heel goed bij dit paard en dat is bij een ander toch weer afwachten.