Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Haha nou idd ruin eigen volgens mij om binnen te plassen. Die van mij loopt ook altijd speciaal de schuilstal in om te plassen.
Chasey wat verschikkelijk balen zeg van je les! Ik hoop dat je snel een oplossing vindt waardoor hij minder pijn heeft![]()
Er werd nog gevraagd hoeveel de kleintjes gevoerd werden. Die van mij krijgen onbeperkt. We hebben 3 kuubkisten (of hoe heten die dingen eigenlijk) staan, met fijnmazige hooinetten erin voor 4 pony's. Met name mijn haflinger heeft er een handje van om gewoon door te blijven eten, vandaar dat zij kleine mazen hooinetten krijgen. Ze zijn er handig genoeg mee en eten nog vrij veel hahaha.
Even een vraagje, zijn er mensen die de paarden op een relatief klein stuk hebben? Gaat dat goed ook op langere termijn? Uiteraard zal ik dan jaar rond bij moeten voeren, hier wordt dan uiteraard rekening mee gehouden.
muppetmayo schreef:Is dat zo klein Azmay? Ik dacht dat het vrij groot was hihi.
We gaan sowieso van de week kijken bij een huis, ik ben heel benieuwd of alles wat ik zou willen zou kunnen op het stuk grond. In theorie wel, maar eens kijken of het in de praktijk ook zo kan.