Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NesyD schreef:Altijd leuk juval een viervoeter erbij. Zou ook wel een kleine erbij willen zodat ik met een gerust hart met de grote op stap kan (de kleine heeft verlatingsangst en kan echt niet ondanks vele malen oefenen alleen blijven). Het moeilijkste hiervan is manlief zover krijgen
DubbelDun schreef:Ik heb stallen van betonelementen zonder aftimmering aan de binnenzijde. Vanwege het verkrijgen van een bouwvergunning zijn ze een 'plank' lager als normaal (=2,30 deurhoogte , nu 2 mtr), maar voor E'tjes gaat dat best. Sommige elementen zijn gescheurd/gebroken, maar na 18 jaar mag dat welInstorten zal het nog niet doen.
Ik had ze wegens veranderende inzichten graag groter gehad, maar helaas denkt de gemeente daar anders over.
Hier de beste foto die ik kan vinden, met mijn 2 pretfaces waar ze goed in zijn...schooien
[ Afbeelding ]
Melissabokt schreef:Heeft iemand ervaring met weiland en stalling in bosrijke omgeving? Ivm teken en dergelijke. Ben aan het onderzoeken of ik mijn paarden aan huis ga stallen. Heb een stal en weiland dus dat is het probleem niet. Weiland ligt alleen verscholen in het bos en ik vraag me af of dit wel te doen is met teken enzo. Heb gelezen dat paarden lyme kunnen krijgen en dat ze heel moeilijk te bestrijden zijn!
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
_Lorette_ schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier komt in elk geval hetzelfde nog een keer tegenover.
En dan heb ik momenteel nog een oude stal met 3 boxen en een grote luifel ervoor. Stal is 12 meter breed en de luifel is 10 x 4 meter. Ik weet even niet waar ik een foto van de oude stal kan vinden.
Quinteee schreef:Als je opnieuw een stal zou gaan bouwen zou je dan opnieuw voor een stal uit betonplaten gaan?