Ik zoek nu iemand die voor mij een stal in 3d kan maken.
Zodat ik die tekening mee kan nemen naar het bouwbedrijf voor het realiseren van mijn eigen paardenstal
Wie was dat ook alweer en wie bied zich aan?
onkosten kunnen worden vergoed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XUlyssesX schreef:Iemand heeft via dit topic jaren geleden een prachtig ontwerp voor mijn zadelkast gemaakt in Google sketch up.
Ik zoek nu iemand die voor mij een stal in 3d kan maken.
Zodat ik die tekening mee kan nemen naar het bouwbedrijf voor het realiseren van mijn eigen paardenstal![]()
![]()
Wie was dat ook alweer en wie bied zich aan?
onkosten kunnen worden vergoed
Ook niet zo ingewikkeld gelukkig.
), daar liggen de dekjes op en dekens en zo (en drie zadels natuurlijk (die liggen op de buizen) en 1 voor longeerspul), maar in het begin liggen ze netjes opgevouwen, na een week (of twee) is het een rommel... Even een deken of een dekje tussen uit pakken werkt niet namelijk. Dus maar iets maken voor de dekens en dekjes om op te hangen. Verder ook wat voor de beenbeschermers (klittenband is wel een goed idee
), die ik veel gebruik hangen in de stal aan een dekensteun, de rest ligt in een speciekuip in de zadelkamer.
als je hem wellicht op een muurtje van steen bouwt dat dat een veiliger geval geeft?
Kostte geloof ik iets van 5,- per bakje