Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_PatriciaH schreef:Wat zonde dat er zoveel hooi uitvalt... En dus weg waait en overal ligt.
Nivada schreef:Het andere net hing er al vanaf de zomeren daar ook geen problemen mee gehad, maar snap het 'gevaar'.
Toch hing hij vrij hoog, al lijkt dat op de foto niet zo.
Toch maar het andere net eraf gehaald, want twas toch beetje vage constructie zo.
[ Afbeelding ]
I
Stuk beter zo he![]()
Nu ben ik ook tevreden.
Hij moet wel vrij makkelijk te vullen blijven, gezien er een verstandelijke gehandicapte is die elke dag helpt.
Wat voor sluitingen hebben jullie aan de bovenkant?
Misschien kan ik dat nog verbeteren.
_PatriciaH schreef:Ja sorry was voor jou, als de netten zo hangen valt er zoveel uit...
_PatriciaH schreef:Hier geprobeerd de netten op te hangen maar ze trekken zo hard dat er veel uitvalt. Of ze eten een te grote pluk en de helft valt uit de mind hihi met de bak en net geen last van..
Misschien komt het door het te harde trekken bij die van mij
Rofah schreef:Ik ga morgen maar eens langs de action, meerdere netten worden hier gesloopt in rap tempo en voor 7,50 is dat opeens een stuk minder erg
SummerRemedy schreef:Ik heb dezelfde netten als Story besteld. Tot nu toe lijkt het heel goed te gaan; ze eten rustig en kunnen er niet meer dan een paar sprieten per keer uit halen. Ze trekken gelukkig niet hard aan het net. Ik hoop dat ik ze zo 24 uur per dag bezig kan houden zonder dat ze te dik worden. Story bedankt voor de tip
Meert schreef:Rofah schreef:Ik ga morgen maar eens langs de action, meerdere netten worden hier gesloopt in rap tempo en voor 7,50 is dat opeens een stuk minder erg
Denk dat die dan ook snel kapot gaan.
Ik had een aanhnagernet van de welkoop die snel kapot was, die van Barefoot (2cm) is ook redelijk snel gesneuveld. De andere netten die ik heb zijn allemaal van EquiCulinair en gaan al jaren mee zonder gaten.