Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Via die draad met slangklem als je de boel eens los wilt halen en anders gewoon met een stuk ductape omwonden of wartels van een tuinslangCitaat:Maar hoe maak je de uiteindes van de tuinslag dan aan elkaar?
Sannessep schreef:Dat ze gingen flapperren, dat had ik ook wel al verwacht. Das ook wel logisch toch? Het zijn geen planken natuurlijk! Ik had ook al bedacht om de onderkant te verzwaren... eerst maar eens kijken hoe het hangt in de praktijk!
Vandaag de rol binnen gekregen, jeetje wat is dat een enorm pakket! Ik denk ik krijg een rolletje van dat spul, nou volgens mij weegt die rol wel zowat 30 kg! Echt loeizwaar. Was er vandaag eigenlijk veel later weer dan dat ik had gewild, dus ik weet nog niet of ik er vanavond nog wel mee aan de gang ga..
@ pmarena: Hoeveel overlap heb jij?
b485 schreef:Heeft er iemand ooit de hooinetten van Lowers van maaswijdte 3cm al gekocht, die vierkantige?
Ik heb vorig jaar die van 4,5 maas gekocht en was zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Heb er nu opnieuw gekocht maar die met de kleinere maas, en ik vind de afwerking maar slecht. Volgens mij hebben ze gewoon een net van Huck.nl genomen, en dat een beetje aan elkaar gezet. Afwerking stelt me nu dus echt wel teleur.