Mechelaars, prachtige honden! Maar passen niet in onze situatie en mijn moeder is er doodsbang voor (herder-trauma) dus dat doen we maar niet
Sterke met alle kreupele paardjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:

Ik hoop dat je paard ook snel weer goed loopt.
Er zijn wel wat opties maar er is geen garantie dat ze op behandeling reageert, dus de toekomst is heel onzeker. Ik heb het vorig jaar toen ze voor het eerst kleine dingen liet zien al steeds gezegd maar iedereen verklaarde me steeds voor gek... Onze eigen arts komt vanmiddag weer hier om te kijken of we met Utrecht kunnen regelen dat ze eerst thuis op medicatie mag. Anders moet ze opgenomen worden daar. 
hopelijk kunnen ze toch nog iets doen... vreselijk gevoel als je je paard niet kan helpen.

wat bizar eigenlijk dat dat zo extreem gaat. Paarden zijn vh wapje af
voor de koeienmest is het te laat. Ben me nu aan het orienteren voor kunstmest maar poeh hey, zoveel keuze
las ergens dat een paard onzuiver/kreupel loopt alsof ie hoefzweer heeft maar niks te vinden is? Heb je inmiddels gevonden wat het is? MarloesHJ was het geloof ik

Tussen de avondvoerbeurt en het nachtrondje is de merrie helaas buiten bevallen
Ik voel me zo vreselijk schuldig dat ik haar niet beter in de gaten heb gehouden en/of haar gewoon preventief heb opgesloten met dat vreselijke weer... zelf is ze haar stalletje niet ingegaan
En nu kan ze er geen afscheid van nemen... zo sneu om te zien

xXutopiaXx schreef:Oh wat naar Laurie... hoop dat ze nog iets voor d'r kunnen betekenen...
Wat een weer hè... echt vreselijk zo ineens!! Wij zijn er helaas gisteravond ons Shetlander-veulentje aan verlorenTussen de avondvoerbeurt en het nachtrondje is de merrie helaas buiten bevallen
Ik voel me zo vreselijk schuldig dat ik haar niet beter in de gaten heb gehouden en/of haar gewoon preventief heb opgesloten met dat vreselijke weer... zelf is ze haar stalletje niet ingegaan
En nu kan ze er geen afscheid van nemen... zo sneu om te zien
wat erg!