Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Durfde en wilde er niet meer op. Diep gekrenkte gevoelens en vertrouwde haar niet meer... Missie pony geslaagd
Selka schreef:Wat heerlijk Karin. Kun je nog lopen?

Selka schreef:Wat heerlijk Karin. Kun je nog lopen?
Hier laagjes superpony maar meestal na 10 Minutemen ik mijn vest al uit.
Ah wat lief Djoena. Op de een of andere manier zijn die shetten toch goud waard. Ilyn is erg knap! Over slippers zeg ik niks. S zomers loop ik op teenslippers tussen de paarden.
en hij heeft inderdaad wel lekkere dikke boots, maar als het zo warm is wil hij die echt niet aan
echt zo'n liever lui dan moe pony. Ook als ze met buiten wandelen echt onder de indruk is van iets, blijft ze gewoon stilstaan en kijken. Loop ik of Djim dan door gaat dat hoofdje weer naar beneden en sukkelt ze braaf mee 
hij heeft ze ooit 5 minuten aan gehad
belle_boef schreef:Dat is snel gegaan azmay. Bruikleen ook heen optie tijdelijk?
En wil je er zelf wat mee doen of echtnpuur gezelschap.
Van acht op stap geweest en om 3 uur op bed, vanmorgen toch om 8 uur weer wakker en de paarden gedaan. Rest van de dag uitgebrakt op de bank en bed. Echt een ouderwetse luie zondag. Kwam pas rond 2 uur op gang.

kan een heel klein wondje vinden, hoop dat dat het is dan is hij er zo weer bovenop. MizzMontana schreef:Zo eentje die wel eigenaar is maar die nooit komt, dat zijn de beste pensionklanten
Hilary schreef:MizzMontana schreef:Zo eentje die wel eigenaar is maar die nooit komt, dat zijn de beste pensionklanten
In mijn ervaring ook niet, want je hebt er wel altijd werk van. Zou fijn zijn als ze gewoon meedoen in het werk (mesten, voeren, klusjes tussendoor, etc) en de verantwoordelijkheid nemen voor de verzorging van hun paard.
Edit: tenzij je daar natuurlijk je prijs op aanpast.

.