Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selka schreef:Dat zou voor mij echt te weinig ruimte zijn. Wij zoeken minimaal 7000 m2 voor 2 groten en 2 kleintjes. Maar veel liever een boel meer. Hebben iets op het oog met meer dan genoeg ruimte voor de paarden en om te hooien. Dat heeft toch echt de voorkeur.
Natuurlijk moet je roeien met de riemen die je hebt maar voor mijzelf vind ik als ik het niet kan betalen om ze de ruimte te bieden dan doe ik het niet. Dan maar op pension.
Azmay schreef:Melewel94 schreef:
Wat vinden jullie ervan? Puur op weidegang gebied gezien.
Lijkt me minder dan de helft wei, dus zal 800 vierkante meter zijn?
Zo groot is mijn paddock en dat is zo kaal/kapot..
zefiros schreef:Ik gok inderdaad dat het weiland 800m2
Ter vergelijking een standaard rijbak is 20X40 =800m2
Qua weidegang is dit niet zo veel. Je zou misschien wel een rijbak of paddock kunnen maken en weiland bijhuren hij de buren?
Al met al.. zou ik persoonlijk even verder kijken
Melewel94 schreef:zefiros schreef:Ik gok inderdaad dat het weiland 800m2
Qua weidegang is dit niet zo veel. Je zou misschien wel een rijbak of paddock kunnen maken en weiland bijhuren hij de buren?
we wachten gewoon nog even tot we ons 'droomhuisje' tegenkomen![]()
We kwamen dit "toevallig" tegen, en we hebben niet direct de bedoeling om te verhuizen. Mijn vriend zij van "je kan toch makkelijk hier voor in de tuin een paardje neerzetten?" Uhm nee...een stukje gras van 15m op 25m ongeveer
ja een shetje, maar dat is niet wat ik wil
Melewel94 schreef:zefiros schreef:Ik gok inderdaad dat het weiland 800m2
we wachten gewoon nog even tot we ons 'droomhuisje' tegenkomen![]()
We kwamen dit "toevallig" tegen, en we hebben niet direct de bedoeling om te verhuizen. Mijn vriend zij van "je kan toch makkelijk hier voor in de tuin een paardje neerzetten?" Uhm nee...een stukje gras van 15m op 25m ongeveer
ja een shetje, maar dat is niet wat ik wil