Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elan_GV schreef:Waar zit iedereen dat het zo nat is? Ik zit echt helemaal in het noordelijke puntje van Ned (Friesland) het is hier niet heel nat.
Fabster schreef:Dat van dat voer klopt helemaal hoor. Ik heb 5 paarden staan en ik draai er 2,5-3 balen hooi per dag doorheen. 1,5ve baal voor 4 paarden en die andere baal gaat naar de Belg.. En met mest natuurlijk hetzelfde. 4 hopen van de Belg en he kruiwagen is vol.
Anke schreef:Fabster schreef:Dat van dat voer klopt helemaal hoor. Ik heb 5 paarden staan en ik draai er 2,5-3 balen hooi per dag doorheen. 1,5ve baal voor 4 paarden en die andere baal gaat naar de Belg.. En met mest natuurlijk hetzelfde. 4 hopen van de Belg en he kruiwagen is vol.
Balen? Heb je het dan over kleine pakjes hooi van een kilo of 15?
DubbelDun schreef:@dynamiek: ik ben ook wel benieuwd wat voor zand dat is en hoe duur het was. Ik wist overigens niet dat er in Harskamp ook een loonwerkersbedrijf zat. Ik heb altijd V.Dijk uit Wekerom.
Tinky12 schreef:Ik heb diverse lange regenjassen,de klassieke lange wax-jas maar ook een van waterdicht katoen,die is fijn als het niet te koud is
Vind het geweldige jassen en heb er al heel wat plezier mee gehad,momenteel wachten ze geduldig in de zadelkamer
[***] schreef:dynamiek schreef:Nee he! Ik moet hoognodig zon lange rij regenjas kopenzag leuke aanbiedingen bij Ooteman. Het is dat het zo ver rijden is anders was het een leuk uitje.
Is redelijk dicht bij mij in de buurt! Ik ga ook weer eens op zijn site kijken.