DubbelDun @ [EA-GZ-RP] Stro-korrels
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diana1 schreef:Even een vraag mbt mijn prijslijst.
Zijn er meer mensen die korrels van Welkoop/Agrifirm hebben gekocht de laatste week.
Ik krijg net door dat een losse zak € 7,95 kost terwijl ik 10/1 een prijs door heb gekregen van € 6,95 per zak.
Kan het zo zijn dat de verschillende winkels verschillende prijzen hanteren?? Graag reacties per PB zodat ik eea kan aanpassen.
BEDANKT!
imker schreef:DD, dat klopt.
Als ik bij het Strovanpaard (noemen we hem maar even zo) op dag 1, drie pakken vlas in de stal gooide, kon ik het er na 3 dagen allemaal weer uitscheppen en opnieuw beginnen. Daarna eens geprobeerd om 1 pak erin te doen en dat kon ik er dus na een dag alweer uithalen. Vandaar dat Strovanpaard tijdelijk even op niets heeft gestaan (kale rubberen matten) maar dat vond ik niet zo prettig in de kou.
Okido, waar zit jij dan ergens?
*edit* ik zie Ridderkerk.
Ik weet van zowel Ecobodem als Strovan en Dolsma, dat zij hele pallets door het land leveren. Alleen even afwachten wanneer ze een zending jouw kant in laten komen ivm planning vrachtwagens.
Het kan niet zo zijn dat ze bij jou niet te krijgen zijn....
phietje schreef:imker schreef:DD, dat klopt.
Als ik bij het Strovanpaard (noemen we hem maar even zo) op dag 1, drie pakken vlas in de stal gooide, kon ik het er na 3 dagen allemaal weer uitscheppen en opnieuw beginnen. Daarna eens geprobeerd om 1 pak erin te doen en dat kon ik er dus na een dag alweer uithalen. Vandaar dat Strovanpaard tijdelijk even op niets heeft gestaan (kale rubberen matten) maar dat vond ik niet zo prettig in de kou.
Okido, waar zit jij dan ergens?
*edit* ik zie Ridderkerk.
Ik weet van zowel Ecobodem als Strovan en Dolsma, dat zij hele pallets door het land leveren. Alleen even afwachten wanneer ze een zending jouw kant in laten komen ivm planning vrachtwagens.
Het kan niet zo zijn dat ze bij jou niet te krijgen zijn....
agrifirm ook