Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, niet gelukkig zijn en er alleen uit mogen om te 'werken'. Zou ik ook niet leuk vinden!
).

bruutjuh schreef:ze zouden het in nederland moeten verplichten dat paarden minimaal een paar uur per dag weidegang moeten hebben!!!! en dan bedoel ik weidegang en geen zandbak:)
shadowflower schreef:ik heb het vind ik persoonlijk pas goed voor elkaar *ego * hihi ..
In de zomer overdag op de weide en snachts op de bak. ben nl. geen voorstander van 24/7 gras voor de noet van een paard. In de winter lekker overdag met een winterjas op de bak en snachts in de stal. Ik merk toch dat ze zit heel erg leuk vinden. ze blijven fit omdat ze niet volgegeten zitten. Ze vinden de afwisseling leuk en ze doen nooit moeilijk als ze naar de bak of stal moeten aangezien dat ze eerst brok krijgen en daarna pas op de bak/stal gaan. Op de bak staan ze vaak te suffen dus is het voor de paardjes echt een soort van rust moment .
Bij ons mogen ze in de winter overdag ook gewoon op de wei, zo'n bevroren ongelijke bak is gevaarlijk.
dus dan maar even niet los

)runningkawa schreef:paar jaar terug heeft het best lang achter elkaar gevroren, zetten jullie ze dan niet buiten?
Hier gaan ze gewoon elke dag de wei in hoor, ook als het vriest.
Ze letten wel op
runningkawa schreef:paar jaar terug heeft het best lang achter elkaar gevroren, zetten jullie ze dan niet buiten?
Hier gaan ze gewoon elke dag de wei in hoor, ook als het vriest.
Ze letten wel op
En ook die slepen we zo nodig
Vaak is het overigens alleen nodig bij de ingang