kaj schreef:Inderdaad RK dit hoort echt niet zo. Mijn paardjes staan al jaren 24/7 buiten maar ze hebben nog nooit zo gestaan als op de foto's in dit topic. Het heeft nu al vanaf gistermiddag geregend en het land ziet er bij lange na nog niet hetzelfde uit. Als je teveel paarden op een klein stukje zet dan heb je uiteraard dit probleem. Maar zorg en dan voor dat er een droog stuk komt. Desnoods door bestraten of gooi er een paar containers zand overheen.
Mmm als ik eraan denk zal ik vanmiddag eens foto's maken van hoe mijn land er nu bijligt. En dan gaat iedereen vast roepen dat ik op zandgrond zit (wat eerder in dit topic al een keer geroepen werd) maar dit is niet het geval. We hebben hier rivierklei. Dus tijdens zo'n regenbui blijft er inderdaad vlug water staan, maar dat wil niet zeggen dat je zo'n modderpoel hoeft te krijgen als hier getoond werd....
Maar niet elke plaats of weiland is hetzselfde!!!! Er is nog wel een verschil of er dreinage onder ligt of hoe heet dat of niet of er slootjes om heen liggen of niet of het een hoog weiland is of niet en mijn weiland is nog erger. daar doe je gewoon niks aan. Ik ga ze echt niet opsluiten