Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
slimmerik schreef:TongeR schreef:GATVERDAMME.
echt bokt weer hoor, ik meng me nooit ergens in maar dit vind ik toch wel heel erg..
Ruim 3500 posten zonder je eigen ergens in te mengen???? Hoe krijg je dat voor elkaar??

TongeR schreef:als je hier al langer zit en je hebt een boktverslaafde vriendin die wel eens op jou naam zit kom je er wel aan hoor.
Pipi schreef:Jemig,ik heb mezelf door alle pagina's heengeworsteld en snap er nog niks van.
Als ik het goed begrepen heb is er door de slager iets ondertekend waarop staat dat je paard geslacht zou worden,maar hij heeft hem gewoon doorverkocht?
Hoe kan je het hier dan in godsnaam bij laten zitten?
Ik zou echt alles uit de kast trekken om dat recht te trekken en hoe die slager het moest doen zou me worst wezen,maar dat paard kwam terug.

listiglistje schreef:dat snapt natuurlijk een leek nog wel!

Ann schreef:Ik heb steeds meer het idee dat de TS door haar eigen onkunde en onwetenheid niet uit de voeten kon met dit paard. Wat de slager heeft gedaan is niet correct, maar ik hoop desondanks dat dit paard een nieuwe kans krijgt bij een eigenaar die wel met hem kan omgaan.
.

slimmerik schreef:TongeR schreef:als je hier al langer zit en je hebt een boktverslaafde vriendin die wel eens op jou naam zit kom je er wel aan hoor.
Oejj een account is eigenlijk strikt persoonlijk....lees de boktregels maar eens na.
TongeR schreef:als je hier al langer zit en je hebt een boktverslaafde vriendin die wel eens op jou naam zit kom je er wel aan hoor.
Oejj een account is eigenlijk strikt persoonlijk....lees de boktregels maar eens na.
zal ik dat eens doen juf![]()
is eigenlijk vaak als ik bij haar thuis ben dat ze ff op die van mij zit.
maar ze is zelf ook gewoon een bokker.
ik zie het probleem niet zo, maar zal sde regels eens even doorlezen
slimmerik schreef:TongeR schreef:als je hier al langer zit en je hebt een boktverslaafde vriendin die wel eens op jou naam zit kom je er wel aan hoor.
zal ik dat eens doen juf![]()
is eigenlijk vaak als ik bij haar thuis ben dat ze ff op die van mij zit.
maar ze is zelf ook gewoon een bokker.
ik zie het probleem niet zo, maar zal sde regels eens even doorlezen
Ook op een andere computer kun je met je eigen boktnaam inloggen hoor meisje..
XlucienneX schreef:ik ga helemaal niet over de rooie.
ik ben er nog gewoon hoor gewoon mezelf.
lezen jullie wel voordat jullie iets plaatsen.
mijn instructrice zit achter het verhaal van de slager aan. en mijn moeder had dus een advocaat ingeschakeld maar die hebben we niet nodig want we kunnen niks tegen de slager beginnen.
dat dachten we maar nu mijn instructrice de slacht zwart op wit heeft.
zit het verhaal anders. we kunnen wel dergelijk iets tegen de slager doen. maar nu komt het .
heeft het zin?
als ufarno doorverkocht worden hebben we er niks aan.
)

XlucienneX schreef:het paard kon heus wel springen door veel lol in het springen te hebben stroomde er genoeg adrenaline door hem heen om de pijn te verlagen de pijn die kwam door al zijn gebok en gesteiger. ( staat een paar pagina's terug) de dieren arts verklaarde dat.!
hij zei dat adrenaline de boel verdoofd.
waarom ging hij nou precies naar de slacht????