Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@horsii: wat een mooie stal... zoiets zou ik hier ook wel willen en dan kon ik de hele voorkant met gaas dicht maken en hoefden ze 's nachts ook niet opgesloten te worden.
Ik lees net weer dat er in een naburig dorp 1 van de 3 ezels gegrepen is door 3 wolven
@belker: ik heb gister niets met Boon gedaan, misschien dat ik haar vandaag even ga losgooien bij de buren.
Het was vannacht weer aardig fris; mijn waterschaal is iig bevroren.
Belker schreef:Lekker Leliesan. Ze staan er goed bij. Alles goed met jou en de kleine?
boemel schreef:Echt vreselijk die wolven. Wat een zorgen en leed veroorzaken ze toch.
Ik vind jouw stal zo gaaf hè Leliesan.
Pfff net Diekke mee naar de vereniging gereden.
Die gaat daar standje nek hoog, knie actie erop.
Heb haar uitgelegd dat ze niet voor de kar stond en normaal moest doen.
Na het wijken begon t haar te dagen. Dat hoefde ze voor de kar natuurlijk nooit
Dais_ schreef:Er staan ook echt veel paarden nog te koop, het valt gewoon op.
Ik ben ook wel een beetje bang voor de prijsstijgingen
Maar uhh, ik heb er dus 2 bijgekocht. Ze staan nu nog in Belgie maar komen binnenkort naar hier. Omdat het buitenland betreft zit je met traces en het registreren bij de rvo. Ik moet kennelijk iets aanvinken dat ik kan 'importeren'? Geen idee, toen ik mijn andere dame uit Spanje kocht had je die gekke regels allemaal nog niet.
Heeft er iemand onlangs nog een paard gekocht 'over de grens' en verstand van het correct registreren?
Leliesan schreef:Inderdaad echt niet tof… we waren verhuisd om de paarden aan huis te kunnen hebben en om ze 24/7 buiten te kunnen hebben.. dat is nu niet echt reëel meer. Overigens nog wel elke dag genieten van de paarden zo dichtbij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En alle esdoorns zijn eindelijk om! Dus deze winter tijd om de track aan te gaan leggen
horsii schreef:Ellendig he die wolven..
Vandaar ook de keuze om niet alleen een inloop stal neer te zetten.
Leliesan schreef:Inderdaad echt niet tof… we waren verhuisd om de paarden aan huis te kunnen hebben en om ze 24/7 buiten te kunnen hebben.. dat is nu niet echt reëel meer. Overigens nog wel elke dag genieten van de paarden zo dichtbij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En alle esdoorns zijn eindelijk om! Dus deze winter tijd om de track aan te gaan leggen
boemel schreef:Na het wijken begon t haar te dagen. Dat hoefde ze voor de kar natuurlijk nooit