Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zinzi_jewel schreef:Wordt het niet nog weker met hoefschoenen?
Vreselijk de aanhoudende regen
Celebi schreef:Nou met al die regen is zo'n gigantische binnenstal toch geweldig. Zou het persoonlijk alleen vervelend vinden dat er geen bodembedekking in ligt, al is het maar voor een deel. Mijn paard gaat niet snel liggen op zo'n kale rubbermat en zou dan alleen in het zand slapen. Maar met al die regen dus gewoon niet denk ik.
lletam schreef:Wat jammer Twiggy (anders had ik het wel geweten!)
Afgelopen weken weer stad en land afgelopen voor een plekje 24/7 of zoveel mogelijk buiten maar bijna alle plekken vallen nu door de mand. Tuurlijk snap ik ook dat deze nattigheid extreem is maar dit is wel de realiteit.En het maakt gewoon ontzettend veel uit in welke regio je zit en of de plek net een stukkie hoger of lager ligt dan van de buren.
_suus19_ schreef:Thanks voor jullie inlevingSlijtage was niet het probleem. Rotstraal zei hij.
Jouw paddock ziet er ook prima uit. Idd beetje nat maar zeker geen modder!
_suus19_ schreef:Thanks voor jullie inlevingSlijtage was niet het probleem. Rotstraal zei hij.
Jouw paddock ziet er ook prima uit. Idd beetje nat maar zeker geen modder!
_suus19_ schreef:Bedankt voor de tips Duhelo, ga ik bestellen!![]()
@Celebi, mest wordt idd wel vaker aan de kant geschoven dan 1x per dag. Maar helemaal voorkomen dat ze door de mest lopen doe je niet natuurlijk. Lijkt me ook geen mega probleem, maarja. Wie ben ik![]()
@Poekkie, het mooie is dat pony juist luchtweg problemen had en er nu volledig vanaf is. Die matten liggen maar op een paar plekken, meeste is gewoon kaal beton. Maar snap wat je zegt, urine plekken op de grond zijn niet ideaal. Voor mij echter geen reden om te verhuizen, en ik vind ook niet dat die beslissing aan mijn hoefsmid is. Zeker niet als hij er geen normaal gesprek over kan voeren maar enkel boos wordt.
Popstra schreef:Gaat dat niet enorm stinken in die stal met al die zeik die daar ligt?
Ik zou daar liever een dikke potlaag in maken dan zo kaal in de nattigheid